| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Ocak 2025 Güncellenme tarihi: 12 Ocak 2025 19:20

Antalyaspor'da Aurelio maç sonu konuştu: "İlk golde faul vardı"

Trabzonspor'un rakibi Antalyaspor'da Teknik Sorumlu Mehmet Aurelio, mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 19. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Antalyaspor'u konuk etti ve sahadan 5-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımı müsabakada galibiyete taşıyan goller Banza, Pedro(3) ve Cham'dan geldi.

Trabzonspor'un rakibi Antalyaspor'da Teknik Sorumlu Mehmet Aurelio yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:

Maalesef farklı kaybettik. Maçın sonucuna bakınca galibiyeti hak ettiler.

İyi başladık ve net pozisyonlar bulduk ama değerlendiremedik. Trabzonspor'un ilk golünü tartışmalı olarak nitelendiriyorum. Bence fauldü ve geri düştük.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!