| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Aralık 2025 Güncellenme tarihi: 07 Aralık 2025 22:16

Trabzonspor İzmir'den zaferle dönüyor: 3 puan aldı yıldızlarını kaybetti

Trabzonspor, Göztepe deplasmanından Muçi’nin golleriyle 2-1 galip ayrılarak haftayı 2. sırada tamamladı.

Trabzonspor, Süper Lig’in 15. haftasında deplasmanda Göztepe’ye konuk oldu. Bordo-mavililer, ikinci yarıda bulduğu gollerle sahadan 2-1’lik galibiyetle ayrıldı.

İlk yarısı golsüz geçen karşılaşmada Trabzonspor, ikinci devreye hızlı başladı. 46. dakikada sahneye çıkan Muçi, takımını öne geçirdi. Baskısını sürdüren bordo-mavililerde Arnavut yıldız, 77. dakikada bir kez daha fileleri havalandırarak skoru 2-0’a taşıdı.

Göztepe, 78. dakikada Pina’nın kırmızı kart görmesine sebep olan pozisyonda serbest vuruş kazandı.

Kullanılan serbest vuruşta Onana’nın müdahalesinden seken topla buluşan Dennis, farkı 1’e indirdi. Kalan bölümde başka gol olmayınca mücadele Trabzonspor’un 2-1 üstünlüğüyle sona erdi.

Bu sonuçla bordo-mavililer, haftayı 34 puanla ikinci sırada tamamladı.

muci

Beşiktaş maçında iki eksik

Trabzonspor’da sarı kart gören Paul Onuachu ile kırmızı kartla oyun dışı kalan Wagner Pina, gelecek hafta oynanacak Beşiktaş karşılaşmasında kart cezaları nedeniyle forma giyemeyecek.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!