| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Şubat 2026 Güncellenme tarihi: 04 Şubat 2026 21:33

Trabzonspor taraftarı dertli: Isıtma, otopark ve trafik çilesi stat atmosferini etkiliyor

“Saha Kenarı” programında Gökmen Şahin, Trabzonspor taraftarının stadyumda ısıtma, otopark ve trafik gibi temel şartlar konusunda yaşadığı sorunları gündeme taşıdı ve bu taleplerin kamuoyuna aktarılması gerektiğini vurguladı.

Haber61 TV ekranlarında yayınlanan “Saha Kenarı” programında Trabzonspor tribünlerinin yaşadığı sorunlar ve stadyum şartları masaya yatırıldı. Spor yorumcusu Gökmen Şahin, taraftarlardan gelen şikâyetlerin sahaya yansıyan atmosferi doğrudan etkilediğini belirtti.

Şahin, tribünlerde dile getirilen taleplere dikkat çekerek, “Taraftarların sıkıntısı oldu. Her maça gittiğimde stadın ısıtma sisteminin olması gerektiği yönünde fikir ortaya koyanlar çıktı. Stadyumun otopark şartlarıyla ilgili şikâyetler geldi. Otopark, trafik, ısıtma gibi birçok sıkıntıdan bahsedildi” ifadelerini kullandı.

Bu şikâyetlerin kamuoyuna aktarılmasının önemine vurgu yapan Şahin, “Bunlar bize geliyorsa, bizim de bunları anlatmamız gerekti” dedi.

Protokol tribününde kullanılan imkânların taraftarın tepkisini çektiğini belirten Şahin, “Mesela protokolde ısıtıcı koyuldu, orada ısınıldı. Onları gören taraftar da kızdı” sözleriyle tribünlerde oluşan algıya dikkat çekti.

Teknik imkanların belirsizliğine de değinen Şahin, “Bunun teknik imkânı var mı bilemiyorum. Stat yapılırken bu düşünülmedi mi diye soruldu. Localarda ısıtma sistemi var ama tribünde böyle bir imkân var mı bilmiyorum. Şimdi yapılabilir mi, onu da bilmiyorum” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!