| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 29 Ocak 2026 Güncellenme tarihi: 29 Ocak 2026 16:53

Trabzonspor, Umut Nayir transferinde detayları netleştirdi

Trabzonspor, Konyaspor ile yaptığı anlaşmayla Umut Nayir’i kadrosuna kattı. Bordo-mavililer, Kazeem Olaigbe ve Rayyan Baniya’nın transferinden bonservis geliri elde ederken, iki oyuncunun sonraki satışından da %50 pay hakkına sahip oldu.

Trabzonspor, devre arası transfer döneminde Konyaspor ile yürüttüğü görüşmeleri sonuçlandırdı. Bordo-mavililer, yerli oyuncu rotasyonunu güçlendirmek adına tecrübeli forvet Umut Nayir’i kadrosuna katarken, iki futbolcunun transferiyle hem bonservis geliri sağladı hem de geleceğe dönük haklarını güvence altına aldı.

BONSERVİS GELİRİ VE SATIŞ PAYI
Yapılan anlaşmaya göre Trabzonspor, Belçikalı futbolcu Kazeem Olaigbe ile savunma oyuncusu Rayyan Baniya’nın transferi karşılığında toplam 4 milyon 20 bin Euro bonservis geliri elde edecek. Bordo-mavili kulübün ayrıca iki futbolcunun ileride gerçekleşebilecek olası satışlarından doğacak haklarının yüzde 50’sini elinde tutacak. 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!