| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Kasım 2024 Güncellenme tarihi: 25 Kasım 2024 22:57

Trabzonspor'da Arif Boşluk konuştu: "Uzun zaman sonra..."

Trabzonspor'da Arif Boşluk, Adana Demirspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 13. hafta mücadelesine Adana Demirspor'u konuk etti ve sahadan 5-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımı galibiyete taşıyan goller Cham(3) ve Banza'dan (2) geldi.

Trabzonspor'da Arif Boşluk maçın ardından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"Bu galibiyete çok ihtiyacımız vardı. Uzun zaman sonra 11'de oynadım. Hocamda bana güvendi. İnşallah istediği oyunu oynayabildim. Böyle galibiyetlerle devam etmek istiyoruz.

Trabzonspor kaliteli bir takım. Hepimiz buradaysak kaliteli oyuncularız. Bütün alt yapı arkadaşlarımla beraber süre bulduk bu sahada. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz” dedi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!