| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Kasım 2024 Güncellenme tarihi: 30 Kasım 2024 21:50

Trabzonspor'da Şenol Güneş maç sonrası konuştu! "Bizimkiler panik içerisindeydi"

Trabzonspor'un teknik direktörü Şenol Güneş, Alanyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 14. hafta mücadelesinde Alanyaspor'a konuk oldu. Bordo-Mavililer sahadan 2-1 mağlup ayrıldı

Mağlubiyetin ardından açıklamalarda bulunan Bordo-Mavililerin teknik direktörü Şenol Güneş, "Her şey bizim kontrolümüzdeydi. Rakibi kapattık. Hücuma çıktık. Golü de bulduk. Alakasız penaltı pozisyonu vardı. Onun harici ilk yarıda anormal bir hadise yoktu.

İkinci yarıda rakibin gelip gol bulduğu bir bölüm var. Oyunu dengeledik ama sonrasında maç oynanmadı. Bizimkiler panik içerisindeydi.

Duran toplarda heyecanımız oyunun dikkatini kaybettirdi. Rakip 10 kişi olsa da 3 puanı aldılar. Bugünkü oyundan böyle bir sonuç beklemiyordum. Son 15 dakika her şeyi bitirdi. " dedi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!