| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Ocak 2025 Güncellenme tarihi: 12 Ocak 2025 18:25

Trabzonspor'da Visca maç sonu konuştu! "Hedefimiz her zaman..."

Trabzonspor'da Edin Visca müsabaka sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 19. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Antalyaspor'u konuk etti ve sahadan 5-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımı müsabakada galibiyete taşıyan goller Banza, Pedro(3) ve Cham'dan geldi.

Trabzonspor'da Edin Visca yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:

"Farklı bir galibiyet aldık. Moral ve özgüven olarak buna ihtiyacımız vardı. Pedroyu'da hat-trick için tebrik ederim. Hepimiz çok iyiydik. 4 gün önce de kupada kalemizi kapattık. Bu da önemli. 

Burası çok büyük bir camia. Hedefimiz ilk 5'e girmek olacak. Önümüzdeki hafta Sivasspor maçında da taraftarı bekliyorum.

Her zaman asist yapmak istiyorum. Bizim için en önemlisi kalemizi kapatıp 3 puanı almak. Uzun bir yol bizi bekliyor. Henüz hiçbir şey kazanmadık."

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!